Inertial Drift - Twilight Rivals Add-on
Spænd dig fast, der er helt nyt indhold på vej til Inertial Drift! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack er sprængfyldt med nyt historieindhold, et pulserende originalt Eurobeats-soundtrack blandet af den kendte producer 'Turbo', nye biler og baner! Udfordr 'Twilight Rivals' i den helt nyt historie - Når 'Twilight Rivals' ankommer til festen, etablerer de sig hurtigt som den sværeste udfordring, du nogensinde har stået over for. Pulse-Racing Original Eurobeats-soundtrack - Splinternyt originalt soundtrack mixet af den kendte producer 'Turbo'! 4 helt nye voldsomt individuelle biler - Hvert køretøj er et helt særligt bæst med unikke egenskaber, du skal lære at mestre. Sæt dig bag rattet og prøv at tæmme Sports Hatchbacks, Coupe's, Supercars og mere! 4 krævende baner - Kør vildt gennem neonbyens gader, ræs rundt i landlige tempelbygninger, og drøn ned ad snoede bjergpas.