Deluxe Edition indeholder: Pathfinder Elite Weapon Set (4) Skyd dig vej gennem Andromeda med dette enestående sæt af våben. 2 Nomad Skins (i maj 2017) 2 Pathfinder Casual Outfits (1 tilgængelig nu, 1 i maj 2017) Se godt ud, når du er om bord på Tempest og lægger til på forskellige venligtsindede steder. Scavenger Armor Et unikt look til Pathfinder, når farlige, nye planeter skal udforskes. Pet Pyjak Den populære rumabe er tilbage og kan tage med dig om bord på Tempest. Digitalt soundtrack Lyt til den ikoniske musik fra Mass Effect overalt med en fildownload. Multiplayer Deluxe Launch Pack Start Day 1 Co-Op-spil med MP Deluxe Launch Pack, som omfatter genstande, der kan kickstarte dit forløb. (indløses øjeblikkeligt)