Imperator: Rome - Heirs of Alexander Content Pack
De hellenistiske kongeriger ved det østlige middelhav og i Asien har hovedrollen i denne indholdspakke til Imperator: Rome. Heirs of Alexander tilføjer ekstra kontekst og krydderi til dette vældige og varierede landskab, når den store erobrers tidligere generaler og deres efterkommere forsøger at overtage efter antikkens mest legendariske hersker. Funktionerne i Imperator: Rome Heirs of Alexander er bl.a.: ◾Unikke missionstræer: Nye særlige missionsmål til Antigono‹s imperium i Anatolien, Seleukos‹ imperium i Asien, Ptolemæus‹ imperium i Egypten, Makedonien og Thrakien. ◾Delt missionstræ: Missionsmål med Diadoker-tema fås til alle efterfølgerkongerigerne. ◾Vidunderdesigner: Nyt værktøj, der giver spillere mulighed for at bygge egne tilpassede monumenter og tilføje bonusser til deres lokation eller til hele imperiet. ◾Nye begivenheder: Forskellige historiebegivenheder baseret på historien og arven efter Alexanders følgere. ◾Nye guddomme: Regionale guder og gudinder fra de hellenistiske kongeriger. ◾Nye skatte: Særegne artefakter fra hele den græske verden. ◾Ny musik: Tre nye musiknumre til at inspirere dit efterfølgerkongerige.