Immortals Fenyx Rising Ultimate Hero's Pack (6.500 credits + genstande)
Bliv den helt, du virkelig er! Indeholder 6500 Immortals Credits, tre våben med ildtema og en Potion Resources Pack. Kan kun købes en gang. Kræver Immortal Fenyx Rising på en platform, der understøtter det (download separat). Credits købt på én platform kan ikke indløses på andre platforme. Dette køb kan ikke refunderes.