IMMORTALS FENYX RISING - SEASON PASS
Udvid dit Immortals Fenyx Rising-eventyr med Season Pass, der indeholder 3 narrative DLC'er, der byder på endnu mere episke eventyr og hovedbrud: "A New god": Som Fenyx må du overkomme de olympiske guders prøvelser, så du kan slutte dig til den græske gudekreds og udleve din skæbne. "Myths of the Eastern Realm": Spil en helt ny historie, der er inspireret af kinesisk mytologi, hvor du kan møde nye guder og kæmpe mod eksotiske monstre i et fjernt land som en ny helt. "The Lost gods": Oplev en ny slagsmålsbaseret kampstil set fra oven! Mød en ny helt, der drager ud på et episk eventyr for at genforene de græske guder. Du får bonusopgaven "When the Road Gets Rocky", hvor du kan få dedikerede belønninger i spillet, hvis du køber Season Pass i dag.