Immortals Fenyx Rising Adventurer's Starter Pack (3.000 credits + genstande)
Start dit eventyr rigtigt! Indeholder 3000 Immortals Credits, Phosphor the Dragon og en Potion Resources Pack. Kan kun købes en gang. Kræver Immortal Fenyx Rising på en platform, der understøtter det (download separat). Credits købt på én platform kan ikke indløses på andre platforme. Dette køb kan ikke refunderes.