Immortal Realms - Fangs & Bones
Fangs & Bones indeholder to unikke lorder, Vinterulven og Skeletkongen, som står klar til at anføre dine sejrrige hære. De har begge unikke egenskaber og figurmodeller, og kan bruges som lorder i sandkassetilstand. I sandkassetilstand viser de sig én gang per gennemspilning i udvalgte herregårde, hvor de vises som første valgmulighed blandt de figurer, som du kan vælge til at anføre dine tropper.