Hunting Simulator 2 Beretta Model 486 Xbox One
Få en eksklusiv premium shotgun med dette indhold til Hunting Simulator 2. Denne exceptionelle shotgun kombinerer Berettas anerkendte ekspertise med Marc Newsons lækre design. Brug den i spillet!