Hunt: Showdown 1896 - Through the Bone Briar
Denne DLC-pakke indeholder en jæger og to våben: - Cain (jæger) - Nightmare (Vandal 73C Striker) - Bone Briar (Specter 1882 Bayonet) De dødes knogler fylder en del i bayou'en. Det er nemt at fare vild blandt dem og endnu nemmere at blive offer for lurerne, der selv fór vild der for længe siden. Nummer et blandt disse fortabte sjæle er Cain, der menes at have ofret sig ultimativt og nu betaler sin bod med primalt raseri. Cain har forlængst sluppet den mand, han engang var. Men minderne om ham venter i mørket som rædsler, der mæsker sig i hans udtørrede hjerne om natten. Cain har Nightmare og Bone Briar på sig for ikke at fare vild i den labyrint, han har bygget af de døde.