Hunt: Showdown 1896 - The Prodigal Daughter
Denne DLC-pakke indeholder en jæger og to våben: - The Prodigal Daughter (jæger) - The Reckoning (Sparks) - The Harbinger (Pax) Mange kommer til The Bayou for at glemme deres fortid. Men Sarah Burton kom for at konfrontere sin med en Caldwell, en Sparks LRR og sulten efter hævn. Burtons mor, den højtærede unionsveteran, modtog en uniform, som symboliserede den endelige sejr. Nu arver hendes datter den selvsamme uniform – samt en mørk arv præget af svigt, ondskab og forræderi. Hun sværger, at hun vil ødelægge enhver, der var involveret i sin mors død, og snart vil rygtet, at datteren er en udødelig, reinkarneret og hvileløs hævnånd.