Hunt: Showdown 1896 - The Last Laugh
Denne DLC-pakke indeholder en jæger, to våben og en forbrugsgenstand: - The Hyena (jæger) - Lion's Roar (Centennial) - Banner Shot (Pax Trueshot) - Warm Embrace (pigtrådsbombe) Harlan Grant var en storvildtjæger, der nedlagde alle slags farlige byttedyr. Han var både beundret og frygtet. En stor del af denne frygt skyldtes hans valg af kæledyr: en snerrende, plettet hyæne ved navn Cackle, som Grant behandlede som en huskat, og som kun lystrede Grant. Ingen andre end Grant kunne styre bæstet, og de var uadskillelige. Og da en guide fortalte Grant, at han havde dræbt alle de skabninger, der var værd at jage, lagde han sine våben fra sig - indtil videre - og sluttede sig til The Murder Circus. Han og Cackle var showets stjerner, eller det var de i det mindste før sprechstallmeisteren introducerede HelioSten. Snart overskyggede og ødelagde dens magt alt, hvad den rørte ved. Grant lykkedes at stå imod den, men Cackle var ikke så heldig. Storvildtjægeren så med rædsel til, at hans følgesvend langsomt forvandlede sig til noget så afskyeligt, at han til sidst måtte beslutte at aflive Cackle. Igen greb han til våben. Med tårer i øjnene trykkede han på aftrækkeren og forlod stedet. Han har siden afvist alle forsøg på at rekruttere ham til at bekæmpe The Murder Circus sammen med Post Malone, som han bebrejder for Cackles død. Men det betyder ikke, at han ikke vil forsøge at nedkæmpe cirkusset - eller HelioSten.