Hunt: Showdown 1896 - The Committed
Denne DLC-pakke indeholder en jæger, to våben og et værktøj: - The Concubine (jæger) - Shahmaran (Sparks) - Sister's Anguish (håndarmbrøst) - Pride's Death (tung kniv) Efter Henry Monroe blev tvangsindlagt på institutionen, var han fast besluttet på at flygte for enhver pris. Ved første fejlsslagne forsøg fik han ikke blot Huffs opmærksomhed, men fik også etableret Pane - et stykke vinduesglas fundet på gulvet - som en slags signatur. Hans faktiske flugt fandt sted i et øjebliks kaos og forvirring, hvor fangevogterens berygtede Romero – Lock and Key – kom i hans besiddelse. Nu kæmper han for overlevelse - ludfattig i bayouen - blot for at trodse dem, der har forårsaget hans lidelser.