Hunt: Showdown 1896 - Spirit of Nian
Denne DLC-pakke indeholder to jægere, et våben og to værktøjer: - North Star (jæger) - The Sovereign (jæger) - Sniper's Gift (Officer Carbine Deadeye) - Dragon's Song (løst skud-lokkemiddel) - Fire Monkey (nødblus) North Star og The Sovereign: Disse kinesiske jægere lærte håndværket ved at jage det legendariske monster Nian, der fejrer det kinesiske nytår ved at komme frem og jage. Efter at have mødt Nian år efter år med brutale og blodige succeser rejste de til USA sidst i 1895, på trods af Geary Act, med hjælp fra både Trevors og Huff, og de tog deres legendariske våben med: Nagant Officer Carbine, Blank Fire Decoys og Fusees. Dragon’s Song (våben), Fire Monkey (våben).