Hunt: Showdown 1896 - Souls of a Feather
Denne DLC-pakke indeholder to jægere, to våben og en forbrugsgenstand: - Plageånd: Morrigan (jæger) - Plageånd: Midian (jæger) - Wing's Wake (Slate Riposte) - Heart's Dowry (Haymaker) - Cagebreaker (sticky-bomb) Ordet "Scrapbeak" blev undfanget af et sidste, forpint åndedrag. Det var et desperat forsøg på at redde andre fra udyrets fælde, men i stedet inspirerede det til nysgerrighed. En dristig trio fulgte Scrapbeaks fristelser, men fandt ikke frygt - de så kun magt. Overvældet ofrede de udyrets egen tjener, før de svor deres troskab. Men i magtens indsunkne, sultne øjne var de intet. Derfor voksede trioens mismod hurtigt. Intet offer - hverken af andre eller fra dem selv - kunne ændre noget, og det fik de tre til at gå hver deres vej: Den ene skærpede sit segl og rettede blikket mod Scrapbeak. En rettede blikket bort fra Scrapbeak og søgte hjælp hos større magter. En ladede sin pistol med to kugler og opløste trioen. Den grusomme, udspekulerede og kujonagtige overlevende akolyt var ikke tilfreds med en rede for sig selv. Hun havde aflagt ed til magten, men var magtesløs og begyndte at samle sine egne tilhængere. Når alt kom til alt, havde New Orleans ingen mangel på sleske myrer, der higede efter at underkue andre. Men den ubegavede akolyt havde aldrig forestillet sig, at hendes tilhængere kunne være mere forræderiske end hende selv. To disciple forelskede sig i de mørkeste dele af hinandens sjæle og møvede sig gennem rækkerne med kirurgisk præcision og tog, hvad de ville fra kadaverne, indtil deres kløer borede sig dybt ind i akolyttens ryg. Hun var ikke egnet til at ære Scrapbeak, men stræbte efter at opnå en magt, som hun var for frygtsom til at tage. De elskendes kroppe var templer, huse til dyrkelsen af det, der skabte Scrapbeak, i hvis navn parret ikke frygtede noget, ikke engang deres mester. En mester, der over tid skiftedes ud, men deres kærlighed til hinanden og deres begær efter unaturlig magt var urokkelig. Sammen havde de omstyrtet alle, der stod i vejen for dem, og sammen planlagde de undergangen for den, de tilbad. Uanset hvor desperat de forsøgte at klamre sig til magten, ville de enten blive fortrængt af flere forrædere, eller deres drøm om at blive guder ville gå i opfyldelse. Morrigan og Midian - forenet i krop, sjæl og fordømmelse.