Hunt: Showdown 1896 - Northern Justice
Denne DLC-pakke indeholder en jæger, to våben og en forbrugsgenstand: - Mountie (jæger) - Tarnished Record (Centennial) - Crimson Fist (Scottfield Brawler) - Royal Standard (ammunitionskasse) Blandt det beredne politi havde sergent Jeffrey Forsyth et ry for at være en meget striks håndhæver af loven. En stormfuld nat hørte han en halvgal pelsjæger berette om banditter, der brutalt overfaldt lokale lejre i området. Han blev beordret til at vente på resten af sin patrulje, men en lille stemme i hovedet advarede Forsyth om, at det ikke kunne vente. Han red af sted, stik imod ordren og alene. Efter at have redet hele natten fandt han et spor af blod og lemlæstelse, der ledte til et grusomt åsted. Omkring et alter af lig stod tre afskyelige skikkelser og påkaldte noget, de kaldte Sculptor. Uden at tøve åbnede han ild, løftede sin riffel og kæmpede mod afsky og rædsler. Da hans trop fandt Forsyth, lå han på knæ midt i blodbadet, alene, lamslået og rystende. Da hans kammerater ikke fik nogen forklaring, lagde de ham i lænker for hans og deres egen sikkerheds skyld. Flere dage senere kom en fremmed ind i hans celle. "Fortæl mig alt, hvad du så. Fortæl mig det, som gjaldt det dit liv." Selvom han aldrig havde mødt manden før, var stemmen velkendt fra den lille stemme i hans hoved nætterne før. Forsyth blev klar i hovedet og svarede, uden at undlade noget. Den nat blev Forsyth vækket af skudsalver og klirrende nøgler. "Kom nu, medmindre du vil hænges," sagde den fremmede. Det var ikke nødvendigt at fortælle Jeffrey det to gange. Da de stoppede for at slå lejr, præsenterede John Victor sig ved navn og stak uden varsel Forsyth med en kraftig nål. Chokeret over at være blevet stukket, kunne Forsyth kun sidde og lytte, da John fortalte Victor om den hemmelige krig, han var blevet indkaldt til. Forsyth vidste, at han aldrig kunne vende tilbage til sit gamle liv, og indvilligede i at jage. Dette var hans nye retfærdighed, hans nye formål og berettigelse.