Hunt: Showdown 1896 - Legends of the Bayou
Denne DLC-pakke indeholder to jægere, et våben og et værktøj: - The Bone Doctor (jæger) - Weird Sister (jæger) - Copperhead (Nagant M1895) - Blood Oath (kniv) "The Bone Doctor Doktor John blev født i Senegal og bragt til New Orleans som slave. Da han endelig blev sat fri, fik han en fremtrædende rolle i New Orleans' voodoo-samfund, hvor han stod i spidsen for en afdeling af loyale jægere. Hans evner førte til en mistanke om, at han var ansvarlig for den pest, han bekæmpede. Men ingen af dem, der talte højt om deres mistanke, overlevede særligt længe. Weird Sister Inspireret af voodoo-kongen doktor Johns helbredende kræfter begyndte Cora Beukes at praktisere voodoo og blev siden indviet i Johns inderkreds af rettroende jægere. Copperhead Denne Nagant 1895 har fået tæsk, men den skinner stadig under dens beskidte og mudrede ydre. Pistolen står i taknemmelighedsgæld til ejeren, da den efter alle disse år stadig kommer med på jagt. Blood Oath Jos og Fin McGowan, de berygtede jægertvillinger, smedede to af disse knive, da de blev jægere, og begge bærer deres ed og monogram.