Hunt: Showdown 1896 - Law of Salvage
Denne DLC-pakke indeholder en jæger, to våben og et værktøj: - Kaptajn Laffite (jæger) - Scuttled Glory (Terminus) - Knuckle Shunt (Scottfield Brawler) - Hagfish Bronze (kvælningsbomber) Krabberne fandt ham først. De nappede det blødeste kød af og gumlede på det med deres sygdomsramte underkæber. Han rullede sig på knivmuslinger, mens et søpindsvin sugede galde op med piggene i sin mund. Alle lavvandsdyr samledes fra hele vådområdet ved lavvande for at deltage i lemlæstelsen. Over ham var himlen rent, dybt vand, og alle druknede mænds skæbner flød kvalmende ned i hans lunger. Tiden eksisterede ikke for Burman Laffite i de dødes land, og hans pinsler varede for evigt. Minder dukkede op til overfladen, sank og dukkede op igen, mens en kæmpestor skarabæ gnavede i hans rygrad: Smidt over bord som baby. Et dampskibs søgelys, der strøg hen over hans spæde, luseinficerede legeme. En drengeopvækst tilbragt på havnen, i fiskeindvolde til knæene, tæsket på hver eneste beværtning i New Orleans. Borgerkrigen. Skjulte sig under et flag fra oprørerne. Heste, der fik hovederne skudt af med kanonkugler. Unionsflåden. En eksplosion, der fordrev alle fra Housatonic. Frydes over en forfejlet løsrivelse. Et mislykket ægteskab. Et mislykket faderskab. Og endelig, en mislykket dampskibskaptajn. Forbandet på den dødeste af alle havbunde. Inde i hans lunger rumsterede et betændt imperium af mudder. Det holdt ham i live, mens goliatter af krebsdyr slugte hans lemmer og gylpede dem op igen. Delfinens ånd hånede ham op mod vinden. "Hvor vover du at forlade mig," sagde vinden. Kaptajn Laffite svor en undskyldning, men fandt ingen tunge at tale med. Han begyndte sit liv som nødstedt, og som nødstedt ville det ende. En forladt sjæl vandrede hen over ham. Den pillede hans hoved af en søstjerne, smurte hans nervesystem med olie og syede det på plads igen. Kaptajn Laffites sind blev splittet af hans rådne organer og ville enten bringe ham tilbage til livet ti gange om og om igen eller aldrig nogensinde.