Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
Denne DLC-pakke indeholder et våben: - Last Gust (Ranger 73 Swift) Last Gust Alisons Ranger 73 Swift var en trofast følgesvend gennem hele hendes gloværdige karriere, pålidelig til det sidste og et fast, beroligende minde om det hjem, hun forlod, da hun drog til Louisiana.