Hunt: Showdown 1896 - Crossroads
Denne DLC-pakke indeholder fire våben: - Shellback (bombespyd) - Baptismal Blood (Mosin-Nagant Avtomat) - Sinner's Prayer (Nitro Express) - Rite of Passage (Dolch 96) I folkloren er korsvejen et sted beliggende mellem verdener, hvor man måske støder på det overnaturlige, eller indgår en pagt med djævelen. Hunt: Showdown 1896' Crossroads-våbenpakke indeholder fire våben til jægere med god smag og fantastiske færdigheder.