Hue
Hue er et farverigt og prisvindende platformspil, hvor du kan ændre verden ved at ændre baggrundsfarven. Du skal udforske et farligt og gråt land, mens du finder farvefragmenter på din rejse, hvor du leder efter din forsvundne mor. Når forhindringerne matcher baggrunden, forsvinder de og bliver til nye og spændende hovedbrud – fyldt med mystik, farer og magiske farver.