HQ-ansigtsløftpakke
Tilføjelse til Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, som indeholder 2x maling til hovedkvarter Tjek alle beskrivelser en ekstra gang, før du køber. Denne pakke inkluderer følgende: 1x maling til hovedkvarter (gyldent ydre) 1x maling til hovedkvarter (lyserødt ydre) *Bemærk, at denne samling er inkluderet i Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Digital Deluxe Edition og Season Pass. *Sørg for, at du ikke køber flere gange ved et uheld.