Hotel - VIP Pack
Opgrader dit hotel til en højere kategori med VIP Pack, der indeholder: - Et smukt springvand til at forskønne dit hotels ydre - En luksus-firhjulstrækker, der kan tilpasses - En fantastisk og luksuriøs swimmingpool, der understreger din succes!