Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Få en pause fra dagligdagens trommerum, og fordyb dig i en frodig, fredelig oase med Indoor Garden Room & Furniture Set. Forvandl dit hotelværelse til et paradis for naturelskere! Udforsk din helt nye indendørs have, et fristed, som du kan dekorere med livlige planter og inspirerende naturlige møbler – et tilflugtssted for din indre planteentusiast. Forkæl dig selv med en dejlig samling af naturinspirerede møbler og dekorationer, fra rustikke træborde til gardiner med bladmønstre, der gennemsyrer hver en del af dit hotel med organisk charme. Denne DLC inkluderer: ● Ny etage og nyt mål: Renover den indendørs have ● 10 lænestole ● 4 stole ● 3 sofaborde ● 4 dekorationer ● 23 sofaer ● 2 standerlamper ● 3 borde ● 7 hængende loftplanter ● 7 hængende vægplanter ● 8 stående planter Del I – 8 planter i 4 forskellige potter at vælge imellem, så 32 varianter ● 15 stående planter Del II – 15 planter i samme potte Få fat i din DLC nu, og lad naturens skønhed tage over!