Denne bil er topmålet af sporty elegance. Aston Martin DBS 2010 kombinerer det britiske mærkes umiskendelige design med exceptionel ydelse på banen takket være dens V12-motor. En stilig fartdjævel, når folk skal sættes på plads. Og når du krydser målstregen, hvor alles øjne hviler på dig, kommer du til at være flottest! Når du kører i Aston Martin DBS 2010, finder du den perfekte balance mellem kraft, skønhed og sportsånd. Dine rivaler kan kun beundre dig på lang afstand! Føj den til din samling nu!