Hot Garbage DLC
Kindreds splinternye foreslåede badeby "Boomerdale" har rapporteret om en stigning i atmosfæriske forurenende stoffer. De vil have dig til at tage derhen og finde ud af hvorfor. Du vil indsamle nogle nye opgraderinger og blive introduceret til det næstbedste interstellare rumforskningsselskab... Men hvorfor er de der? Og hvad kan du gøre for at slippe af med dem? Denne udvidelsespakke indeholder nye evner at indsamle og udforme, som du kan tage med tilbage til hovedspillet, og måske endda evnen til at flyve!! (Som du ikke kan tage med tilbage til hovedspillet, men pyt med det... det er sjovt, mens det varer!)