Horzine Mark 7 dragtpakke
Få en Horzine mark 7-dragt (med 7 skins til figuren) og en Horzine mark 7 kosmetisk genstand (med 7 skins til figuren) så du virkelig kan passe ind. Passer til de fleste figurer.