Horzine-forsyningsnøgle
Køb en Horzine-forsyningsnøgle, en nøgle som kan bruges én gang i spillet til at åbne en Horzine-forsyningskasse. Du skal bruge denne nøgle og en Horzine forsyningskasse for at åbne den.