Horizon Chase Turbo
EN HYLDEST TIL DE KLASSISKE ARKADERACERSPIL Horizon Chase Turbo er et racerspil inspireret af de store hits fra 80’erne og 90’erne: Out Run, Top Gear, Rush og andre. Det genskaber klassisk arkade-gameplay med massevis af sjov. SOFA-MULTIPLAYER ER TILBAGE Horizon Chase Turbo har multiplayer-splitskærm på tværs af alle tilstande for at genleve de mere klassiske tider med dine bedste venner, hvor I spillede i sofaen hele natten. 16-BIT-GRAFIK GENOPFUNDET Horizon Chase Turbo har en retro-sjæl i en moderne krop. Du kører din bil gennem ekstraordinære steder, se solnedgange, regn, sne, barske sandstorme og endda vulkanudbrud. LEGENDEN BARRY LEITCH Horizon Chase Turbo præsenterer Barry Leitch, musikeren bag lydsporene på klassiske racerspil såsom Lotus Turbo Challenge, Top Gear og Rush.