HITMAN World of Assassination Part One
Træd ind i rollen som den ultimative snigmorder. VÆR AGENT 47 Gør dig klar til en spion-thriller, hvor dine dødbringende evner bliver sat på prøve. KREATIV FRIHED Dit farligste våben er din kreativitet. Lås op for nyt udstyr, og sæt endnu mere på spil på missioner, du kan spille igen og igen. WORLD OF ASSASSINATION Rejs rundt i en verden fyldt med medrivende figurer og indbringende muligheder. HITMAN World of Assassination del 1 indeholder: - 6 ikoniske HITMAN-lokationer: Paris, Sapienza, Marrakesh, Bangkok, Colorado og Hokkaido - HITMAN GOTY-udgaven indhold: Patient Zero bonuskampagne, 3 tematiske optrapningskontrakter med dragter og våbenbelønninger Dette giver ikke adgang til Freelancer- og VR-spiltilstandene. Det er muligt at opgradere til den komplette World of Assassination.