HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Seven Deadly Sins tager dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med dødssynderne som temaer, og tag imod helt nye udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv dødssynder? Seven Deadly Sins er en udvidelse til HITMAN 3 i syv dele, der udgives efterhånden. De syv pakker med indhold introducerer hver især en ny opgave, et unikt jakkesæt og en genstand med en dødssynd som tema, der kan bruges i World of Assassination. Denne pakke giver adgang til alle syv indholdspakker, efterhånden som de udgives.