HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
Act 7: Wrath HITMAN 3: Seven Deadly Sins fører dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med syndetema, og tag imod udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv synder? Denne indholdspakke giver adgang til følgende indhold: - Wrath-themed Suit - "The Roar" Flash Grenade - "The Shashka Beast" Assault Rifle - "The Wrath Termination" Escalation Denne indholdspakke indeholder Act 7: Wrath. Alle syv akter kan købes samlet i Seven Deadly Sins Collection.