HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Act 5: Gluttony HITMAN 3: Seven Deadly Sins fører dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med syndetema, og tag imod udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv synder? Denne indholdspakke giver adgang til følgende indhold: - "The Profligacy Suit" - "The Maximalist" Shotgun - "Bubble Queen" Gum Pack - "The Gluttony Gobble" Escalation Denne indholdspakke indeholder Act 5: Gluttony. Alle syv akter kan købes samlet i Seven Deadly Sins Collection.