HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Act 4: Lust HITMAN 3: Seven Deadly Sins fører dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med syndetema, og tag imod udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv synder? Denne indholdspakke giver adgang til følgende indhold: - "The Scarlet Suit" - "The Serpent's Tongue" Dartgun - "The Serpent's Bite" Remote Explosive - "The Lust Assignation" Escalation Denne indholdspakke indeholder Act 4: Lust. Alle syv akter kan købes samlet i Seven Deadly Sins Collection.