HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 3: Sloth
Act 3: Sloth HITMAN 3: Seven Deadly Sins tager dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med syndetema, og tag imod udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv synder? Denne DLC-pakke giver adgang til følgende indhold: - "The Lotophage" Suit - "The Slapdash" SMG - "The Goldbrick" Sedative Proximity Mine - "The Sloth Depletion" Escalation Denne DLC-pakke indeholder Act 3: Sloth. Alle syv akter kan købes samlet i Seven Deadly Sins Collection.