HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 2: Pride
Act 2: Pride HITMAN 3: Seven Deadly Sins tager dig dybt ind i bevidstheden på Agent 47. Få eksklusive jakkesæt med syndetema, og tag imod udfordringer for at låse op for nye belønninger. Kan du modstå alle syv synder? Denne DLC-pakke giver adgang til følgende indhold: - "The Narcissus" Suit - "The Proud Swashbuckler" Sabre - "The Majestic" Sniper Rifle - "The Pride Profusion" Escalation Denne DLC-pakke indeholder Act 2: Pride. Alle syv akter kan købes samlet i Seven Deadly Sins Collection.