HITMAN 3 - Dubai
Oplev det storslåede og dekadente Dubai under indvielsesceremonien for verdens højeste bygning. Vær en del af den begejstrede folkemængde, og nyd den fantastiske udsigt, mens du udforsker de øverste etager i denne smukke bygning – både indvendigt og udvendigt.