HITMAN 3 - Dartmoor
Rejs til det historiske Thornbridge Manor i Dartmoor, England for at opklare et mordmysterium. Bestem selv, hvordan du løser opgaven, eller påtag dig rollen som detektiv for at finde og uskadeliggøre morderen. To fluer, en forklædning.