HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Upgrade
HITMAN 3 Access Pass-systemet giver dig adgang til områderne fra HITMAN 1 og HITMAN 2 i HITMAN 3 – og dermed er det muligt at spille i alle områder fra World of Assassination-trilogien i HITMAN 3. Når du køber eller indløser dette Access Pass får du adgang til missioner fra "HITMAN 1 - GOTY Upgrade" i HITMAN 3. Du skal eje HITMAN 3 for at få adgang til indholdet.