High-Speed Bundle
Den onde nanobytevirus er sluppet løs, gaming er forbi ... Tiden er inde til at tilslutte dine powerhandsker og redde dine HoPiKo-brødre! HoPiKo er en intens speedrun-platform, hvor du kan redde gaming. Hop fra platform til platform for at undgå døden, mens du udnytter genveje og giver den gas gennem hundredvis af håndbyggede niveauer, hver enkelt samlet i en 5-trins minirun, der er designet til at knække dit sind! Gennemfør for at være den hurtigste i verden med tidsbaserede resultater og niveaupar, og saml retrokonsoler, der åbner unikke bonusruns. Sublevel Zero - Redux er et first-person shooter, roguelike, 6DoF (6 grader af frihed) spil, som finder sted i et univers, hvor virkeligheden er ved at falde fra hinanden. Tag kontrol over en kamphelikopterpilot, hvis mission er at røve og skabe forhistorisk teknologi. Synk ned i et stort underjordisk anlæg og kæmp dig igennem processuelt genererede miljøer uden tyngdekraft, for her skal du indsamle den teknologi, du og din klan skal bruge for at overleve.