Hidden Cats in Rome
Er det bare mig, eller er der poteaftryk overalt i Roms gader? Hvor der er poteaftryk, er der katte! Lad os lede efter dem! Hidden Cats in Rome er et kort og behageligt spil for alle aldre – se dig omkring i en stor, dejlig illustration, slap af, og find alle de pelsede venner, der gemmer sig i alle kroge og hjørner. Byen starter med et smukt monokromatisk landskab og fyldes med varme farver, efterhånden som du finder flere katte! Funktioner: - Smukke håndtegnede landskaber at se sig omkring i - To hovedspiltilstande, den ene mere udfordrende end den anden - Ekstra etaper med små killinger! - Afslappende musik og omgivelser - Over 900 katte ... og andre ting, du kan finde :)