Hidden Cats in Paris
Miav miav, kære venner! Katte, killinger, misser og andre pelsdyr gemmer sig i de parisiske gader, og de venter alle på at blive fundet! Tag på slentretur gennem Paris, og føj farver til dine omgivelser, hver gang du ser en kat. Hvis du finder dem alle, bliver byen fyldt med liv! Indeholder: - Et stort parisisk landskab, hvor du kan finde katte - To spiltyper, en sværere end den anden - Særlige steder, der kan låses op ... hvor det vrimler med killinger! ^.^ - En rolig atmosfære, som alle vil holde af!