Hidden Cats in Berlin
Tag på en behagelig tur gennem en enorm og vidunderlig illustration! Begynd med et sort-hvidt landskab, og fyld det med farver! Slå stængerne op, slap af, og find alle kattene for at afsløre det endelige, farverige landskab. Indeholder: - Næsten tusind katte og andre ting, du kan finde – en ægte godbid for katteelskere :) - To spiltyper, seks bonusniveauer og en storslået udfordring til slut! - Særlige samlekattekort - Tonsvis af mjaven :)