Hi-Fi RUSH: Traditional Garb Costume Pack
Gør dit hold i Hi-Fi RUSH! ekstra sofistikeret med nye outfits! Traditional Garb Costume Pack består af et nyt outfit til hver af de seks helte, f.eks. et outfit i bedste herremandsstil til Chai med matchende guitar! Vis dine venner, at en rockstjerne kan se godt ud i alle tidsaldre med Traditional Garb Costume Pack! Efter køb kan de oplåste kosmetiske genstande findes via Hideout i selve spillet. Gør dit hold i Hi-Fi RUSH! ekstra sofistikeret med nye outfits! Traditional Garb Costume Pack består af et nyt outfit til hver af de seks helte, f.eks. et outfit i bedste herremandsstil til Chai med matchende guitar! Vis dine venner, at en rockstjerne kan se godt ud i alle tidsaldre med Traditional Garb Costume Pack! Efter køb kan de oplåste kosmetiske genstande findes via Hideout i selve spillet.