Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition
Det actionfyldte rogue-lite-RPG Heroes of Hammerwatch fås nu endelig til Xbox One i sin mest komplette udgave, da denne Ultimate Edition indeholder alle DLC'er! På dit eventyr møder du horder af fjender, fælder, hovedbrud, hemmeligheder og massevis af rov, mens du kæmper dig vej gennem de konstant nyskabte baner for at nå toppen af Forsaken Spire. Opgradér for at give dine faste helte forbedringer, som hjælper dig på dit eventyr. Du kan tilmed tage dem med til dine venners spil! INDHOLD: - Konstant nyskabte baner, der leverer nye udfordringer, hver gang du spiller. - Varig fremgang: Dine helte beholder den erfaring, de har opnået tidligere, og bliver stærkere og stærkere, når de stiger i niveau. - Online samarbejdsspil: Spil med op til tre venner i samarbejdsspil online! - Byopgraderinger: Gør 10 forskellige bygninger bedre for at give dine helte en række af forbedringer. - Ni forskellige klasser: Alle har unikke egenskaber, evner og spillestile. - Over 100 unikke genstande af forskellig sjældenhedsgrad. - Alle tre DLC'er medfølger: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy og Moon Temple. Indeholder flere evner, genstande, områder at udforske, to nye spiltyper, to nye klasser og meget andet! - New Game+: Bered dig på en udfordring, for selv om du gennemfører spillet, slutter det aldrig!