Hero Mode Ekstra banesæt 4
4 baner bliver føjet til Hero Mode: "Death of the Wei Emperor," "Rise Emperor of Wu," "The Sleeping Dragon Ascends," og "A Dream of Heroes". "Death of the Wei Emperor," og "Rise Emperor of Wu," er alle rene historie-/film-baner. ▼The Sleeping Dragon Ascends Hovedpersonen er den aldrende Zhuge Liang. Liu Bei er væk, og hans eget liv er snart til ende. Denne trofaste mand satser sit eget liv i et sidste forsøg på at holde et løfte. ▼A Dream of Heroes Hovedpersonen er Zhuge Liangs protege, Jiang Wei. Hvorhen vender han sig efter en vellykket nordlig kampagne? Et sidste slag, som aldrig blev nedfældet i historiebøgerne, skal til at tage sin begyndelse.