Hero Mode Ekstra banesæt 1
6 baner bliver føjet til Hero Mode: "The Ride of Changban", "Alliance of Chibi", "Grand Battle of Chibi", "The Ten Doors", "The Fall of the Yuan Family" og "The Flight of the Sleeping Dragon". "The Ride of Changban", "The Ten Doors", "The Fall of the Yuan Family" og "The Flight of the Sleeping Dragon" er alle rene historie-/film-baner. ▼Alliance of Chibi Hovedpersonen er den geniale strateg Zhuge Liang. Find ud af, hvad der venter ham i Wu, hvor han tager hen for at stoppe sin herres gamle rival Cao Caos sydlige avancering. ▼Grand Battle of Chibi Hovedpersonen er statholderen i Wu, Zhou Yu. Hvad tænkte han? Hvordan ville han besejre de overvældende styrker, han snart ville stå over for? Det slag, der satte sit mærke på historiens annaler, skal til at begynde.