Helten fra Malakhim
Spil som Kython fra Malakhim, en mystisk, skummel snigmorder af ukendt oprindelse. Brug avanceret blodmagi til at styrke modstanden og beskytte Ancaria. Denne pakke indeholder Kython fra Malakhim som en fuldt spilbar figur.