Hello Neighbor: Hide and Seek
Hello Neighbor: Hide and Seek følger den tragiske historie om Neighbor-familien i denne dramatiske forgænger til Hello Neighbor. Oplev et gemmelegsspil med din bror, mens I begge bearbejder et tab af et familiemedlem. Spillet forklarer begivenheder, der førte til det vildt populære, originale Stealth Horror-spil, Hello Neighbor.