Hellboy Web of Wyrd
En af B.P.R.D.s agenter forsvinder, og Hellboy bliver sendt ud for at undersøge sagen, hvilket fører ham dybt ind i The Wyrd. Spil tegneserierne Hellboy Web of Wyrd er udviklet af Upstream Arcade og bruger en grafikstil, der er tro mod Mike Mignolas originale mesterværker. Ligesom i tegneserierne sender spillet Hellboy ud på en lang række forskellige og helt unikke eventyr, og selvom hver historie står alene, er de alle forbundet til The Butterfly Houses mystiske arv. Velkommen til The Wyrd The Butterfly House blev bygget i 1962 af okkultisten Pasquale Deneveaux og er mere end en bolig: Det er en portal. Bygget på okkulte energistrømme med sære vinkler og ikke-euklidisk geometri, designet med et enkelt, fælt formål: at åbne døre til den frygtelige og fascinerende dimension kaldet The Wyrd. Roguelike-actionslagsmål Tag kampen op mod et menageri af mareridtsvæsner og homunculi, mens du udforsker The Wyrds riger. Kampene er skabt til at give udfordrende sammenstød, der tvinger dig til at lære mønstre, undvige, parere og naturligvis dele kæberaslere ud, indtil fjenderne smuldrer.