Hell Let Loose - Airborne M1942 Reinforced
Bliv kastet ud i kampen med vores seneste gratis DLC. Denne uniform viser de historiske ændringer, som US Airborne måtte lave på deres uniformer, fordi de manglede styrke på vigtige områder som albuer og knæ. Dette DLC indeholder: M1942 Reinforced Uniform (tilgængelig for rollerne US Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper og Spotter)